سرمربی تراکتورسازی تبریز: تیم ما در حد انتظار نبود

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت:ذتیم ما درحد انتظار نبود و تیم حریف دفاع خیلی خوبی داشت و اگر این شرایط ادامه داشته باشد نمی توان به تراکتور خوش‌بین بود.

به گزارش ایرنا، پاکو خمز شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر افزود: در آن حدی که انتظار می‌رفت نبودیم و بسیار پایین‌تر از سطحی بودیم که به نظر می‌آید و این بازی به من حس بدی داد و در هر صورت بازی امشب ما مایه آبروریزی بود.

وی ادامه داد: امروز خیلی چیزها از ذهنم عبور کرد و به این نتیجه رسیدم که خیلی از بازیکنان ما در حد تراکتور نیستند و ما مغرور بودیم و فکر می‌کردیم خیلی بزرگ هستیم.

او تصریح کرد: در جذب بازیکن اشتباه کردیم و این یک نظر نیست و واقعیت است و فرقی ندارد آن‌ها از کجا آمده اند چون بازیکنانی آوردیم که یک دهم چیزی که فکر می‌کردیم نبودند.

سرمربی تراکتورسازی اظهار داشت: هرچند تیم ما در برخی از بازی‌ها بهتر بازی کرد و دروازه‌مان را بسته نگه می‌داشتیم اما برایمان خیلی سخت است که گل بزنیم و این مشکل بزرگی است.

وی افزود: سه تا از بازی‌هایمان را یک بر صفر بردیم و تیم هم خوب کار کرده بود ولی در ۲ بازی آخر در بخش‌های مختلف اشتباهاتی را داشتیم و نباید در تراکتور اینگونه اشتباه کنیم و اگر بخواهیم اینگونه ادامه دهیم نمی‌شود به آینده تیم امیدوار بود.

خمز تاکید کرد: امروز آقاجانپور را کمی جلو فرستادیم چون در توپ‌های هوایی خوب کار می‌کرد و من بازیکنان را آنجایی می‌گذارم که می‌توانند خوب کار کنند و بطور معمول بازیکنان در پُست خودشان بازی می‌کنند و اینگونه نیست که پست بازیکنان را عوض کنم مگر این که مجبور باشیم.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر سفید و سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید.

این ۲ تیم‌ در تاریخ لیگ برتر تاکنون ۳۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین ذوب آهن ۹ بار و تراکتور ۱۲ بار پیروز شده‌اند ضمن اینکه ۱۰ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۱ رویارویی لیگ برتری ذوب‌آهن و تراکتور ۷۴ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن ۳۵ و سهم تراکتور ۳۹ گل بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha