۹ آبان ۱۴۰۲، ۷:۱۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85272514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ملایر: منطق رژیم صهیونیستی کودک کشی و آدم کشی است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: منطق رژیم صهیونیستی کودک کشی و آدم کشی است و برای قدرت از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید بیدار شوند و موضع‌گیری خود را در حمایت از مردم غزه اعلام کنند.

وی عملیات طوفان‌الاقصی را برگ زرینی در پرونده حماس و مسلمانان فلسطین دانست و افزود: کاری که در این عملیات انجام شد، عملا یک معجزه بود، چراکه که اسرائیلی‌ها همواره سخن از گنبد آهنی و اقتدار نظانی و جنگی خود می‌گفتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد: این در حالیست‌که سربازانی که با پشتوانه معنوی و الهی خود یک روزی فقط یک قطعه سنگ در دست داشتند، امروز با موشک‌های دوربُرد و نقطه‌زن خود توانستند عملیاتی انجام دهند که آثارش هنوز هم چشم جهان را بهت‌زده کرده است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: به دست آوردن بیش از ۱۵۰ اسیر نظامی، کار بسیار مهمی است و تخلیه اطلاعاتی آنها ضربه بزرگی به صهیونیست‌ها خواهد بود و این عملیات نشان داد که پیروزی خون بر شمشیر واقعی است.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها، غیرنظامیان و کودکان و زنان در این چند روز، اثبات کرد که خوی وحشی‌گری همواره در وجود آنها هست و برای به قدرت رسیدن از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط کشورها و دُوَل خفته اسلامی باید به خیل خروشان معترضان شهدای غزه بپیوندند و اثبات کنند که ملاک برای آنها قرآن و دین اسلام است.

حجت الاسلام آزادیخواه یادآور شد: خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دنیا دید و فهمید که منطق آنها آدم‌کشی و کودک‌کشی است و منطق حقوق بشر فقط یک شعار در اختیار آنهاست.

به گفته وی؛ صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها این اتفاق را ایجاد کردند و ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس نیز گویای این قضیه است.

نملینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا حامی تروریست‌ها بوده و هست، خاطرنشان کرد: بدون شک پیروزی از آنِ مسلمانان غزه است، اگرچه فاجعه بزرگ است و شهدای زیادی را از دست دادیم، اما این نشان از اضمحلال و نابودی صهیونیست‌ها است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، امروز هیمنه اسرائیلی‌ها در هم فروریخت.

وی تاکید کرد: منتظر هستیم جریان جبهه مقاومت تکلیف خود را مشخص کند و اگر از یمن و حوثی‌ها، عراق و حشدالشعبی، لبنان و حزب‌الله و حماس و فلسطین، دست در دست هم دهند، می‌توانند منطقه را از یوغ تروریست‌ها نجات دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha