۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85272539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفیر ایران در پاکستان : جهان اسلام  اسرائیل را بایکوت کند

اسلام‌آباد - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با تاکید بر حمایت تزلزل ناپذیر ایران از مقاومت فلسطین، جهان اسلام را به بایکوت تجاری و دیپلماتیک رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند.

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، رضا امیری مقدم با حضور در سفارت فلسطین در اسلام‌آباد ضمن دیدار با احمد جواد سفیر این کشور، دفتریادبود شهدای غزه را امضا کرد.

سفیران ایران و فلسطین در این دیدار آخرین تحولات مرتبط با فلسطین، اوضاع غزه و شرایط پس از عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی را بررسی کردند.

امیری مقدم گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل همواره مدافع آرمان فلسطین بوده و از هیچ حمایتی دریغ نکرده است. جهان اسلام برای کمک به فلسطین ابزارهای زیادی از جمله قطع روابط تجاری و دیپلماتیک دارد. به ویژه برخی از این کشورهایی که با رژیم صهیونیستی رابطه دارند می بایست چنین گامی را برای فلسطینیان مظلوم بردارند.

سفیر ایران در پاکستان : جهان اسلام  اسرائیل بایکوت کند

سفیر ایران در پاکستان تاکید کرد: وضعیت امروز سرزمین‌های اشغالی فلسطین مانند وضعیت جنگ خندق است لذا مسلمانان باید در سمت درست بایستند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه ۱۵ مهر عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت بیش از ۱۴۰۰ کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

حمایت غرب از رژیم ناپاک اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای صهیونیست‌ها در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha