روان سازی تردد در پرترافیک ترین معبر همدان

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: بلوار سردار شهید همدانی حدفاصل پل غدیر تا میدان فرودگاه یکی از پرترافیک ترین معابر شهر همدان محسوب می شود که با تدبیر مسئولان تردد در این مسیر روان شد.

سرهنگ «غلامعلی همایی امجد» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روان سازی ترافیک در بلوار شهید همدانی (بلوار فرودگاه) یکی از مطالبات و خواسته های جدی و به حق شهروندان، رانندگان و مسافران بود که پیگیری این موضوع به عنوان یک اولویت در دستور کار پلیس و شورای ترافیک قرار گرفت.

وی بیان کرد: یکی از عوامل اصلی بروز ترافیک به ویژه در ابتدای این بلوار، فعالیت سوغات سراها و توقف خودروها برای خرید سوغات بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم به جابجایی مکان سوغات سراها گرفته شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: این اقدام از طریق پلمب واحدهای صنفی ایجاد کننده ترافیک در این مسیر با همکاری استانداری، فرمانداری و شهرداری و انتقال و استقرار این ۴۰ دهنه مغازه به محل جدید ایجاد شده صورت گرفت.

سرهنگ همایی امجد درباره دریافت آزمون از افرادی که دنبال دریافت گواهینامه رانندگی هستند نیز گفت: ۴۳ آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در همدان فعال است که کار دریافت آزمون گواهینامه پایه سه، ۲ و یک توسط بازنشستگان صورت می گرفت اما هم اینک کارشناسان و عوامل پلیس راهور هر روز صبح اقدام به دریافت آزمون می کنند.

روان سازی تردد در پرترافیک ترین معبر همدان

وی بیان کرد: سامانه ۱۲۰ راهور نیز امسال راه اندازی شده است و هر کس نیاز به دریافت مشاوره و پیگیری مشکلات مربوط به حوزه ماموریتی راهور را داشت می تواند با تماس به این سامانه راهنمایی های لازم را در زمینه خودرو و گواهینامه دریافت کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: همزمان با هفته ناجا راهور این استان طرح موتور یک روزه یا آسان را اجرایی کرد که در این طرح متقاضیان گواهینامه موتورسیکلت به آسانی و در یک روز می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

سرهنگ همایی امجد ادامه داد: کاربران ترافیک و متقاضیان دریافت گواهینامه موتورسیکلت که پلاک وسیله نقلیه به نام خود یا خانواده است می توانند با مراجعه به سایت ایرانیان و ثبت نام سپس به راهور همدان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه مراجعه کرده و در این محل آزمون آیین نامه سپس عملی در یک روز دریافت و در صورت قبولی در یک روز گواهینامه صادر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha