۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85272789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگروه صدای مردم در استانداری تهران تشکیل شد

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبر: 85272789
کارگروه صدای مردم در استانداری تهران تشکیل شد

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور بازرسی استانداری تهران از تشکیل کارگروه صدای مردم با هدف رسیدگی سریع تر به درخواست‌های مردمی خبر داد.

اسدالله تقی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در این باره توضیح داد: هدف از ایجاد این کارگروه سرعت دهی به پیگیری درخواست‌های مردمی است.

وی ادامه داد: البته که این موضوع جدا از پیگیری‌های موردی است که انجام می‌شود و باید به نتیجه برسد.

به گفته تقی زاده، ریشه یابی علل مشکلات و مسایل از دیگر اهداف تشکیل کارگروه صدای مردم است که با مساعدت شخص استاندار تهران تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته‌های مربوطه نیز ذیل کارگروه صدای مردم با توجه به مسایل و موارد مختلف تشکیل شده و به حل و رفع موضوعات می پردازد. ‌

به گفته تقی زاده، به عنوان مثال اگر در حوزه نانوایی‌ها شکایتی وجود داشته باشد، حوزه معاونت اقتصادی کارگروهی تشکیل داده و دستگاه‌هایی که وظیفه دارند در این موضوع فعال تر وارد شوند را بکار می‌گیرد.

مدیرکل امور بازرسی استانداری تهران یادآور شد: کارگروه صدای مردم به حل موضوع می پردازد و کمک می‌کند تا مشکلات در حوزه‌های مختلف به صورت ریشه‌ای حل و رفع شود.

به گزارش ایرنا، سوم آبان و در حاشیه جلسه ملاقات مردمی، علیرضا فخاری استاندار تهران گفت که سیاست دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است و در این راه صدای مردم باید شنیده شود تا مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی یادآور شد: محور اصلی ارتباط با مردم از طریق اداره کل بازرسی است که شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سامد، مشکلات خود را مطرح کنند تا با هماهنگی استانداری، مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha