یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی فعال می‌شود

تهران - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری رویداد ملی چفیه های بهشتی در مدارس غیردولتی سراسر کشور خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش آموزی در مدارس غیردولتی فعال می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وتوسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، احمد محمودزاده روز شنبه با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده گفت: حسین فهمیده دانش آموز شجاع و فداکاری بود که در دفاع از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی جان خود را داد تا درخت انقلاب به ثمر بنشیند و امروز روح بلند و جاودانه او در میلیون ها دانش آموز در سراسر کشور متبلور شده است.

وی افزود: تشکل های دانش آموزی همچون بسیج دانش آموزی می‌تواند فرزندان این سرزمین را در کنار یکدیگر همدل و هم هدف نماید و توجه به این ظرفیت عظیم باید در دستور کار قرار گیرد.

محمودزاده با تاکید بر تقویت اهداف تربیتی در مدارس و مراکز غیر دولتی کشور گفت : با یاری خداوند منان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده ، روز نهم آبان ماه طرح چفیه های بهشتی در مدارس غیر دولتی سراسر کشور اجرایی می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در تشریح این طرح گفت: در رویداد ملی چفیه های بهشتی یک هزار و ۳۵۸ پایگاه بسیج دانش آموزی در یک هزار و ۳۵۸ مدرسه غیر دولتی در سراسر کشور افتتاح می شود.

وی افزود : در این طرح که در ساعت ۱۰ صبح روز نهم آبان ماه به شکل همزمان در مدارس غیر دولتی ۳۲ استان و ۷۵۰ منطقه در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

محمود زاده با قدردانی از همکاری سازمان بسیج دانش آموزی کشور در عملیاتی شدن این رویداد ملی، تصریح کرد: با اجرای این طرح همه مدارس غیر دولتی بالای ۱۰۰ دانش آموز دارای پایگاه بسیج دانش آموزی می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha