یادواره شهدای غزه و ۱۳۴ شهید روحانی یزد برگزار شد + فیلم

یزد- ایرنا- یادواره شهدای غزه، ۱۳۴ شهید روحانی، و طلبه شهید آرمان علی وردی روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره معنوی فرمانده سپاه الغدیر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و بین جوانان اشاره کرد و گسترش آن را خواستار شد.

سردار " حسین زارع کمالی " افزود: استکبارجهانی در قالب جنگ ترکیبی و شناختی تمامی ارزش‌ها و اعتقادات را مورد هجمه خود قرار داده و باید با ترویج فرهنگ ایثار مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی بیان کرد: عزت و اقتدار کشور ما مدیون شهدایی که همه وجود خود را مخلصانه وقف دین و ارزش‌های الهی و انسانی کردند و باید این روحیه انقلابی تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: دشمنان با همه توان برای شکست اهداف الهی و معنویت در تلاش هستند و باید مردم و مسئولان برای خنثی کردن توطئه آنها در صحنه حضوری موثر و همراه با بصیرت داشته باشند.

زارع کمالی به جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: باید امت اسلام و آزادیخواهان جهان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

در این آیین همچنین برنامه مداحی انجام شد و شرکت کنندگان توطئه‌های دشمنان به خصوص علیه مردم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha