۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85273247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

نوشهر- ایرنا- استاندار مازندران در هفدمین سفر شهرستانی امروز یکشنبه با ۴۰ مدیر استانی به کلاردشت سفر کرد تا علاوه بر بازدید میدانی از طرح ها، دیدار چهره به چهره با اقشار مردم و نشست با فعالان اقتصادی، مصوباتی برای حل مشکلات این منطقه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی پور که نمونه یک مدیر انقلابی و جهادی دولت مردمی سیزدهم است، تلاش دارد تا در این سفرهای کوتاه مدت با بازدیدهای میدانی خود، نتایج اثرگذار و قابل قبولی را به ارمغان آورد و در این راستا رضایت مردم دلیل بر این ادعا است.

سفر به مرکز استان جهت حضور در ادارات کل برای رفع موانع و مشکلات کاری، همیشه برای مردم غرب مازندران سخت و دشوار بود و آنها همیشه از این موضوع گلایه داشتند اما در دولت مردمی آیت الله رییسی شرایط تغییر کرد و اکنون تمامی مدیران کل ادارات به غرب مازندران سفر می کنند تا با حضور در ادارات شهرستان مشکلات مردم این مناطق را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

نکته مهم این که امروز سفرهای شهرستانی استاندار مازندران به نماد مردم سالاری دینی در استان تبدیل شده و عدالت علوی در این دیار سایه افکنده است.

استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون ۱۶ سفر شهرستانی از جمله در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس، نور، سوادکوه و گلوگاه و... را به انجام رسانده که شماری از شهروندان این شهرستان ها در گفت و گو خبرنگاران ایرنا از روش مدیریتی که برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده، ابراز رضایت کردند.

آنان همچنین این روش مدیریتی جهادی را در حل مشکلات هر منطقه بسیار تاثیرگذار دانسته و بر استمرار ادامه این راه و پیگیری مصوبات سفر شهرستانی تا حصول نتیجه تاکید کردند.

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

شماری از اهالی شهرستان کلاردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز خوشحالی از این سفر شهرستانی استاندار مازندران، خاطرنشان کردند: شهرستان های غرب مازندران نیاز به رسیدگی بیشتر دارد و ما اهالی کلاردشت از استاندار دولت مردمی می خواهیم چالش های هر منطقه به صورت ریشه ای بررسی و نسبت به حل آنها جهادی رسیدگی کنند.

استاندار مازندران بررسی مسایل و مشکلات و دیدار با نمایندگان اقشار مردم شهرستان از مهمترین اهداف سفر اروز به کلاردشت برشمرد.

سید محمود حسینی پورنوری در بدو ورود به کلاردشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مدیران کل همراه، امروز در ۲۱ روستای کلاردشت حضور می یابند و مشکلات اهالی را شناسایی می کنند.

وی اظهارداشت: همچنین طرح های مهم منطقه مورد بررسی قرار گرفته تا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در این منطقه برگزار میشود تصمیماتی اتخاذ شود.

استاندار مازندران اظهار امیدواری کرد: نتایج این سفر همچون سفرهای دیگر شهرستانی برای اهالی کلاردشت خیر و برکت به همراه داشته باشد.

کلاردشت یکی از شهرستان های با سبقه تاریخی و گردشگری در غرب مازندران است که افزون بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که یک دهه قبل به شهرستان تبدیل شده است.

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

کلاردشت دچار محرومیت زیرساختی است

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کلاردشت پس از ۱۰ سال از ارتقا به شهرستان هنوز دچار محرومیت زیر ساختی است.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با ایرنا افزود: استقرار نداشتن برخی از ادارات در این شهرستان باعث فراهم نشدن برخی زیرساخت شده که دود این محرومیت به چشم مردم بومی منطقه می رود.

وی تصریح کرد: این شهرستان هنوز در بخش های زیرساختی نظیر حمل و نقل، بهداشت و درمان، محیط زیست و فرهنگ و هنر دچار مشکلات زیادی است که مردم نمی توانند از خدمات دولت بهره مند باشند.

محسنی بندپی ادامه داد: نتیجه فراهم نشدن بخشی از زیر ساخت ها در کلاردشت به دلیل استقرار نداشتن برخی از ادارات رسمی در شهرستان است که هم اکنون به صورت نمایندگی اداره می شود باید برای این مهم برنامه ریزی شود.

وی سفر شهرستانی استاندار را پر خیر و برکت دانست و گفت : به طور قطع این سفر استاندار پر تلاش مازندران به همراه مدیران استانی تاثیر زیادی در رفع مشکلات شهرستان کلاردشت خواهد داشت.

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

کلاردشت سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر

این شهرستان غرب مازندران به علت نزدیکی با جنگل های هیرکانی، قلل علم کوه، تخت سلیمان، چشمه ها و رودخانه های خروشان، آب و هوای خنک کوهستانی در تمامی فصول سال بویژه نیمه نخست پذیرای میلیون ها مسافر، گردشگر داخلی و خارجی است.

استاندار مازندران در قالب هفدمین سفر شهرستانی امروز به شهرستان کلاردشت سفر کرد تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان غرب مازندران را مورد ارزیابی قرار دهد.
در این سفر یکروزه ۴۰ مدیرکل استانی دستگاه های اجرایی سید محمود حسینی پور را همراهی می کنند تا علاوه بر بازدید میدانی از طرح ها، با برپایی میز خدمت مشکلات مردم منطقه را برطرف نمایند.

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

۴۰ مدیرکل نهادهای اجرایی در کلاردشت

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار گفت: سفرهای شهرستانی مسوولان موجب همراهی و قوت قلب مسوولان و مردم شده و در پیشرفت امور هر منطقه سهم موثری دارد.

اسماعیل مهر افزا در گفت و گو با ایرنا با اشاره سفر شهرستانی استاندار و ۴۰ تن از مدیران استانی به شهرستان کلاردشت افزود: حضور در نقاط محروم توام با نظارت میدانی بر کارها و همدلی با مردم توفیق بزرگی است و باید این خدمت رسانی به مردم باید اطلاع رسانی شود چرا که موجب تقویت امید مردم و دلبستگی روزافزون به انقلاب می شود.

وی اضافه کرد: مشکلات شهرستان تاکنون توسط کمیته های تخصصی شناسایی شده و گزارش های مربوط نیز به پیشرفت اجرای مصوبات می باید به صورت منظم به ستاد استانداری اعلام شود.

وی ادامه داد: نظم و انضباط سفرهای شهرستانی اولویت اصلی به شمار می رود و شاهد اهتمام نسبت به این موضوع هستیم.

الگویی از مدیریت جهادی برای رفع مشکلات کلاردشت

برنامه های متنوع و دیدار چهره به چهره با مردم

در این سفرها ضمن ایجاد و تقویت امید در مردم و رفع کمبودها، برداشتن موانع اجرای برخی طرح های مهم و دیدار مسقیم و چهره به چهره مدیران ارشد استان با مردم برای طرح مسائل تخصصی هر بخش انجام می شود.

برگزاری میز خدمت از صبح تا عصر امروز در ادارات شهرستان برای پاسخگویی به مردم از جمله برنامه های مهم سفرهای شهرستانی است.

در برنامه ریزی صورت گرفته هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسائل و مشکلات مردم و روستاها را شناسایی کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارایه می کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب؛ حل و رفع شود.

بررسی مسائل مرتبط با مدیریت زباله، مدیریت شهری و روستایی، طرح های نیمه کاره، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری بخشی از مسائل مورد پیگیری در این سفر هستند.

همچنین برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید از روستاهای مختلف از دیگر برنامه های استاندار مازندران در سفر به کلاردشت است و جلسه شورای اداری شهرستان به عنوان برنامه پایانی این سفر شهرستانی به شمار می رود.

مصوبات سفرهای شهرستانی به گفته مسوولان استانداری مازندران در اسرع وقت به دستگاه ها ابلاغ و با جدیت پیگیری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha