۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85273252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ مدرسه در مناطق محروم خوزستان شاداب‌سازی شدند

اهواز- ایرنا- رییس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: امسال ۸۶ مدرسه در مناطق محروم استان شاداب‌سازی شدند تا فضای بهتری برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

به گزارش ایرنا محمد حسن حسینی نیک روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دانش‌آموزی در محل این سازمان بیان کرد: طرح شاداب‌سازی مدارس با همکاری بسیج دانش‌آموزی و سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به اجرا در آمده است.

شاداب سازی مدارس خوزستان با همکاری بسیج و سپاه در قالب طرح شهید عجمیان برای بهبود فضای مدارس انجام شده است؛ در این طرح نیروهای بسیج با رنگ‌آمیزی مدرسه، تعمیر میز و نیکمت، طراحی دیوار و یا بازسازی نقاطی که دچار آسیب شده فضای مدرسه را برای تحصیل دانش‌آموزان بهبود می‌بخشند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی خوزستان افزود: برگزاری ۵۰۰ یادواره شهدا در مدارس استان و ۳۰۰ نشست در حوزه جهاد تبیین پیش بینی شده است.

حسینی نیک ادامه داد: هفته بسیج دانش‌آموزی نماد تجلی ایثار و اراده است که باید این ارزش‌ها را به دانش‌آموزان آموزش داد.

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی خوزستان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و برگزاری دوره‌های تربیت خادمان شهدا برای دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: همایش نوقلمان و نویسندگان نوجوان حوزه دفاع مقدس برای آشنایی دانش‌آموز با تجربیات و خاطرات جنگ تحمیلی و پویش ایران قوی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

حسینی نیک تصریح کرد: اجرای سرود در مدارس، توزیع کیف و نوشت افزار ایرانی بین دانش‌آموزان نیازمند و نامگذاری ۵۰ کلاس درس به نام شهدا نیز درنظر گرفته شده است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان افزود: همچنین مقرر شده که همایش ۲ هزار نفری با عنوان جوانه‌های نور برای دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه استان برگزار شود و برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم نیز برگزاری برنامه‌های اجرایی تعیین شده است.

وی بیان کرد: برای شرکت ۳۲ هزار دانش آموز خوزستان در اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، هفتم تا ۱۳ آبان ماه به نام هفته دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha