محدودیت۲ روزه  ترافیکی در محور بروجن به لردگان به ایذه اعمال می‌شود
عکس تزئینی است.

شهرکرد-ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: محور بروجن به لردگان به ایذه در مدت ۲ روز محدودیت ترافیکی دارد و رانندگان باید از مسیر جایگزین استفاده کنند.

به‌گزارش ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، لاله اشرفی روز شنبه تاکید کرد: از کیلومتر صفر تا ۴۵ محور لردگان به ایذه و از کیلومتر صفر تا ۱۰۰ محور بروجن به لردگان به مدت ۲ روز با محدودیت ترافیک همراه است.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان، به‌دنبال اجرای کارگاه جاده‌ای در محور بروجن به لردگان‌ به ایذه برای انجام تعمیرات روشنایی تونل‌های کارون ۴ و تونل الغدیر محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

اشرفی تصریح کرد: بازه زمانی عملیات از هشت تا ۱۰ آبان‌ماه جاری از هفت صبح تا ساعت ۲۴ است و ترافیک موجود با رعایت ایمنی به لاین مجاور و کنارگذر تونل الغدیر هدایت می‌شود و با استفاده از تابلو و علائم از سوی گشت راهداری و گشت پلیس‌راه به کاربران جاده‌ای اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، جاده بروجن به لردگان به خوزستان کوتاه‌ترین مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری و لردگان در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی فلات مرکزی به جنوب کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha