۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85273324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آژیر خطر در تل آویو به صدا در آمد

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85273324
آژیر خطر در تل آویو به صدا در آمد

تهران - ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که آژیر خطر بعد از ظهر امروز در شهر تل آویو به صدا در آمد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز بار دیگر شهر تل آویو و اطراف آن را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.

همزمان با این حمله موشکی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس به تل آویو، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که ادوات وتجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی ناحل در مرز نوار غزه و فلسطین اشغالی را باخمپاره هدف قرار داده است.

از صبح امروز تاکنون دستکم چهار بار شهرک ها و مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی مقاومت قرار گرفته است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه است تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

در مقابل مقاومت فلسطین بارها مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین را با موشک هدف قرار داده و تلفات زیادی به آنها در یورش های زمینی محدود به مرز باریکه غزه وارد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha