نیک اندیشان فارس بیش از هزار میلیارد تومان برای توسعه سلامت هزینه کردند

شیراز-ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از کمک هزار و ۴۲ میلیارد تومانی خیران این استان در چهار ساله گذشته در حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر رامجردی روز شنبه در نشست خبری گفت: هجدهمین اجلاس سالانه مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس پس از چهار سال وقفه به دلیل بیماری کرونا به همراه تقدیر از ۱۰۹ خیر برگزیده در روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه امسال در محل سالن جهاد دانشگاهی مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

وی ادامه داد: اجلاسیه امسال با حضور استان‌های همجوار و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

رامجر ی با بیان اینکه در مدت چهار سال گذشته یک هزار و ۴۲ میلیارد تومان از سوی خیران به افراد نیازمند در حوزه سلامت استان هزینه شده است، گفت: مهم‌ترین رویکرد مجمع خیرین تامین سلامت هدایت کمک‌ها به سمت بخش‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: انجام بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در استان و تعداد ۲۰۰ پروژه مربوط به حوزه سلامت شهرستان شیراز با اولویت مناطق محروم شامل احداث بیمارستان، مراکز درمانی و کاهش هزینه درمانی بیماران از جمله اقدامات مجمع خیرین تامین سلامت طی یکسال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: تغذیه رایگان شیر به دانش آموزان، مادران باردار و نیز تامین شیر و تجهیز ناوگان خودرویی آمبولانس از دیگر خدمات این مجمع است.

رامجردی بیان کرد: از تعداد شرکت کنندگان در اجلاسیه امسال ۵۹ نفر از خیران شیراز، ۵۷ نفر از نیم اندیشان شهرستان‌ها، ۲۳ نفر بانوان، ۸۶ نفر آقایان و نیز مسن‌ترین خیر شرکت کننده به نام عذرا توکلی با ۹۱ سال سن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha