۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85273416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش قرآنی وزارت نیرو گرامیداشت شهدای غزه در کرج

کرج - ایرنا - دومین همایش قرآنی کارکنان سازمان ها و ادارات کل وابسته به وزارت نیرو گرامیداشت شهدای مظلوم غزه روز شنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان البرز در کرج برگزار شد.

مهدی قبادی رییس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو درحاشیه این مراسم معنوی به خبرنگار ایرنا گفت : هفته گذشته اولین همایش قرآنی ویژه کارکنان و فرزندان خانواده وزارت نیرو در شهر یاسوج برگزار شد و طی هفته جاری افزون برکرج ، ۲ همایش قرآنی دیگر در اردبیل و سمنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی، حفظ همبستگی با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین و دفاع از حریم قرآن در برابر اهانت دشمنان به مقدسات دینی از اهداف برگزاری همایش های قرآنی وزارت نیرو است.

قبادی گفت : از آغاز هفته ولایت امسال تاکنون ۲۵ همایش و مسابقه قرآنی توسط مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در سراسر کشور برگزار شده است.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو یادآور شد: سال گذشته مسابقات قرآنی با حضور بیش از ۱۳ هزار نفر از کارکنان و فرزندان خانواده صنعت آب و برق کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: برنامه های قرآنی این مرکز با هدف ترویج روحیه معنوی در بین کنارکنان و خانواده های آنان در سطح وزارت نیرو دنبال خواهد شد.

داود نجفیان  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز در حاشیه این آیین  به خبرنگار ایرنا گفت : امروز صنعت آب و برق  کشور دارای جامعه هدف بزرگی است که باید از ابزارهای معنوی و فرهنگی برای صرفه جویی در مصرف و تقویت معنویت استفاده کرد.

وی ادامه داد:  امروز دستگاه های اجرایی وابسته به وزارت نیرو در  استان البرز در کنار فعالیت های اجرایی ، برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوعی برای کارکنان خود و مردم برگزار می کنند.

نجفیان گفت : استفاده از ظرفیت های معنوی می تواند نقش موثری در فرهنگسازی و استفاده بهینه از مواهب الهی داشته باشد.

در دومین همایش قرآنی وزارت نیرو گرامیداشت شهدای غزه که به مدت یک روز در کرج برگزار شد بیش از ۲۰۰ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم حضور داشتند.

تعدادی از قاریان بین المللی و کشوری در این همایش به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در این همایش معنوی شهادت شمار زیادی از کودکان و زنان بی گناه غزه توسط هواپیماهای رژیم غاصب صهیونیستی محکوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha