سرمربی گل‌گهر سیرجان: بازی با هوادار عجیب بود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه بازی با هوادار تهران عجیب بود گفت: از یک طرف می توانستیم ۱۰ گل بزنیم، از سوی دیگر اشتباهاتی که در این بازی داشتیم را در پنج بازی گذشته انجام نداده بودیم.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از بازی مقابل هوادار تهران در هفته هشتم لیگ برتر افزود: وقتی که در خانه خود سه گل بزنید و نتوانید بازی را ببرید یعنی اشتباهاتی داشتید.

وی اظهار داشت: نیمه اول فوق العاده کار کردیم و شانس های گلزنی زیادی داشتیم اما یک بر یک به رختکن رفتیم و فقط اشتباه فردی باعث شد که در این نیمه گل بخوریم.

وی در ادامه به وضعیت تیم فوتبال گل گهر سیرجان پرداخت.

سرمربی هوادار تهران: نگاه ما باید به بالای جدول باشد

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران با بیان اینکه نباید نگاهمان به انتهای جدول باشد گفت: با این بازیکنانی که در اختیار داریم باید نگاهمان به بالای جدول باشد.

محمود فکری افزود: امیدوارم بازی های زیبای تیم فوتبال هوادار ادامه داشته باشد.

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و هوادار تهران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان پیگیری شد و در نهایت سهم هر تیم سه گل و یک امتیاز از این بازی بود.

اکنون گل گهر سیرجان از ۶ بازی خود ۹ امتیاز گرفته و در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار گرفت و هوادار تهران از هشت بازی خود ۶ امتیاز کسب کرده و در رتبه یازدهم جام خلیج فارس قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha