۲۹۵ معتاد متجاهر طی یک هفته در آذربایجان‌غربی ساماندهی شدند

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و مقابله با اعتیاد در استان گفت: طی یک هفته اجرای این طرح، ۲۹۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ساماندهی شدند.

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در این مدت، ۲۹ نفر توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، جمع‌آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضایی در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه اجرایی شد.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح، علاوه بر دستگیری معتادان و توزیع کنندگان، چهار نفر متهم به قاچاق مواد مخدر دستگیر و ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای این طرح، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مختلف در استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیل پناه گفت: رفع دغدغه های مردم در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و شهروندان نیز می توانند در این راستا، گزارش‌های خود در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام کنند.

وی افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان های مختلف استان همچنان ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha