۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 85273905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پل دارو پخش اردبیل برای نصب درز مسدود شد

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 85273905
پل دارو پخش اردبیل برای نصب درز مسدود شد

اردبیل - ایرنا - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: به دلیل نصب درز انبساط، پل داروپخش اردبیل مسدود شده و به‌زودی بعد از اتمام عملیات، عبور و مرور خودروها بر روی این پل برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا، به نقل از شهرداری اردبیل نقی باقرزاده روز یکشنبه با بیان اینکه نصب درز انبساط (مدولار) پل داروپخش بعد از چهار سال در حال اجرا است ، افزود: این پل مشکل فنی ندارد و مسدودی آن مربوط به نصب درز انبساط پل می‌باشد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل با قدردانی از صبر و شکیبانی شهروندان بابت مسدودی لاین رفت پل داروپخش اظهار کرد: تا اتمام عملیات عمرانی لاین رفت، پل مسدود و میدان وحدت، به‌عنوان جایگزین جهت عبور و مرور شهروندان مشخص شده و بعد از اتمام درز انبساط لاین رفت، عملیات درز لاین برگشت نیز آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: درزهای انبساط در راستای جلوگیری از وقوع حوادثی و محافظت از عرشه پل‌ها در مقابل نوسانات دمایی، تسهیل عبور و مرور بر روی شکاف مابین قطعات دال مجاور و استحکام پل اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم نصب درز انبساط پل داروپخش را تا ۲۰ روز کاری به اتمام برسانیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل از شهروندان خواست با رعایت علایم ترافیکی و دقت نظر در تابلوهای اطلاع‌رسانی از مسیر جایگزین استفاده کنند.

شهر اردبیل بیش از ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha