اعزام ۷ هزار دانش‌آموز استان تهران به اردوی راهیان نور آغاز شد

شهرری - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به افتتاحیه اردوی راهیان نور از امروز یکشنبه هفتم آبان ماه، از اعزام بیش از هفت هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در آبان و آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید دهنوی روز یکشنبه در جلسه کمیته اجرایی راهیان نور که با حضور سرهنگ عرب رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا والگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تاثیر اخلاقی وتربیتی را دارد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص و اثربخش در حوزه فرهنگی و معارف تربیتی اردوهای راهیان‌نور است که هر سال از لحاظ کمی و کیفی در حال ارتقا می‌باشد.

این مسئول ضمن تاکید بر ضرورت فعال سازی قرارگاه‌های راهیان نور، خاطرنشان کرد: هرگونه اردوی راهیان نور باید با هماهنگی کامل مرکز کنترل اردویی انجام و مجوزهای لازم قبل از برگزاری دریافت شود.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۲۱۳ مدرسه با حدود یک میلیون دانش آموز، ۵۰ هزار همکار فرهنگی در ۲۱ منطقه آموزشی زیرپوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

اداره کل شهرستان های استان تهران شامل همه شهرستان های این استان به جز شهر تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha