شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی غیرقابل ترمیم است

گرگان- ایرنا- فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به پیروزی حماس و جهاد اسلامی در مصاف با رژیم صهونیستی در عملیات طوفان‌‍‌الاقصی گفت‌: این پیروزی طی ۷۰ سال حضور این رژیم جعلی در سرزمین اشغالی برای نخستین بار رخ داده و شکست آنان غیرقابل ترمیم است.

به گزارش ایرنا، سردارعلی ملک شاهکویی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی افزود: برخی کشورها مدعی‌شده اند که پیروزی اخیر مردم غزه با کمکـ سایر کشورها انجام شده در حالی این عملیات به طور کامل با تلاش جبهه مقاومت طراحی شده و هیچ کشوری نقشی در انجام آن نداشت.

وی ادامه داد: مردم کشورهای اسلامی به حمایت از مردم غزه و علیه رژیم صهیونیستی کودک‌کش قیام کرده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر ضرورت تلاش برای امیدآفرینی در انتخابات پیشرو گفت: دشمن تلاش دارد این انتخابات را کمرنگ جلوه دهد که ضرورت دارد برای مقابله با این توطئه دشمنان، جهاد تبیین صورت گیرد.

سردار ملک شاهکویی از فعالان رسانه گلستان خواست وارد میدان امیدآفرینی برای مشارکت باشکوه در انتخابات شوند.

به گفته وی حضور باشکوه در این انتخابات، امنیت، آسایش، رفاه و توسعه را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی غیرقابل ترمیم است

فرمانده سپاه نینوا گلستان بر هوشیاری برابر هجمه رسانه‌های معاند در خصوص فوت روز گذشته یک دانش آموز در تهران تاکید کرد و گفت: معاندین نظام بار دیگر وارد میدان شدند تا اغتشاش به راه بیندازند و امنیت کشور را مختل کنند.

وی همچنین به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در این هفته هزار برنامه با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در گلستان اجرا خواهد شد.

سردار ملک‌شاهکویی اظهار کرد: اعزام سه هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی، رونمایی از طرح (هر کلاس یک رفیق)،  برگزاری صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی و نواختن زنگ استکبار ستیزی، برگزاری کارگاه توانمندسازی دختران و مادران با رویکرد تقویت هویت اسلامی زن مسلمان از جمله برنامه‌هایی شاخص گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی در استان است.

سردار ملک‌شاکوهی بیان کرد: نشست بصیرتی ،ویزیت رایگان، برگزاری پویش جهانی فریاد عروسک‌ها و رزمایش پدافند غیرعامل و عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، کوهپیمایی و راهپیمایی ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده هفته بسیج دانش‌آموزی در گلستان است.

استان گلستان در دفاع مقدس ۴۹۰ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی ایران هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده نوجوان بسیجی ۱۳ ساله که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به عنوان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha