۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85274024
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اردبیلی‌ها منتظر بارش برف نباشند

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85274024
اردبیلی‌ها منتظر بارش برف نباشند

اردبیل - ایرنا - اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: با توجه به اینکه لایه‌های جو استان به اندازه کافی سرد نشده است بارش‌های روزهای آینده بیشتر به صورت باران خواهد بود و شهروندان منتظر بارش برف نباشند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، از روز دوشنبه تا پایان هفته کاهش نسبی دما در بیشتر مناطق استان انتظار می‌رود و جو استان در بیشتر مناطق نیمه‌ابری تا ابری خواهد بود.

همچنین در این مدت به‌دلیل ریزش جریانات شرقی افزایش ابرناکی، رخداد مه (با احتمال بارندگی خفیف در مناطق مستعد به‌ویژه در مناطق منتهی به استان گیلان) پیش‌بینی می‌شود.

اداره‌کل هواشناسی اردبیل در این راستا ضمن رد برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر بارش برف در شهرستان‌های استان در روزهای آینده، تصریح کرد: با توجه به نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، رخداد بارش برف در پنج روز آینده درست نیست و با توجه به اینکه هنوز لایه‌های مختلف جو به اندازه کافی (مناسب برای بارش برف) سرد نشده است، بارش‌ها (در صورت وقوع) در مناطق شهری و ارتفاعات (تا سه هزار و ۵۰۰ متر) به صورت باران خواهد بود.

امروز (یکشنبه ۷ آبان) جو استان اردبیل در بیشتر مناطق صاف و پایدار است.

اردبیل و شهرستان‌های این استان شرایط هوایی و اقلیمی متغیری دارد و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha