۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85274075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدردی کودکان بوشهری با هم‌سالان خود در «غزه»

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85274075
همدردی کودکان بوشهری با هم‌سالان خود در «غزه»

بوشهر- ایرنا- جمعی از کودکان و نوجوانان بوشهری با محکوم‌کردن حملات رژیم صهیونیستی به خاک « فلسطین»، با هم سن و سالان خود در «غزه» اعلام همدردی کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، جمعی از کودکان و نوجوانان بوشهر با اجتماع در کتابخانه عمومی «خلیج فارس بوشهر» با ساخت موشک‌های دست ساز کاغذی و المان هایی از رژیم کودک کش اسرئیل، آنها را به سوی پرچم این رژیم منحوس هدف قرار دادند.

آنها با داشتن دست‌نوشته هایی با مضامین حمایت از مردم و کودکان فلسطینی، حملات ددمنشانه صهیونیست ها به خاک فلسطین را محکوم کردند.

کودکان و نوجوانان بوشهری با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسراییل»، « مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی» خواستار محو این رژیم شدند.

این کودکان و نوجوانان، با ایجاد حلقه انسانی در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، ضمن همدردی با کودکان فلسطینی خواستار حمایت کودکان و نوجوانان کشورهای مسلمان از این کشور و محکومیت رژیم صهیونیستی شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های وسیعی در سطح استان توسط کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی برای محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب انجام شده است.

حیدر راهب افزود: نوع حمایت این کودکان و نوجوانان از مردم مظلوم غزه در قالب اجرای ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: در همین زمینه، پویش «حریفت منم» در سراسر استان بوشهر در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha