صدها هزار دانش آموز سوگوار فلسطین چشم امید به کمک ملت های آزاده دارند

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امروز صدها هزار دانش آموز فلسطینی در سوگ از دست دادن خانواده ها و همکلاسی هایشان، عزادار هستند و خانه ای برای زندگی، مدرسه ای برای تحصیل، بیمارستانی برای درمان، آبی برای آشامیدن و غذایی برای خوردن نداشته و چشم امید به کمک ملت های آزاده دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع دانش آموزان تبریزی که در مقابل بیت امام جمعه تبریز در حمایت و اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی تجمع کردند، اظهار کرد: دانش آموزان ایران و سراسر جهان باید با اعلام همبستگی با دانش آموزان غزه، نفرت و انزجار خود را از رژیم نژادپرست و کودک کش صهیونیستی اعلام کنند.

صدها هزار دانش آموز سوگوار فلسطین چشم امید به کمک ملت های آزاده دارند


وی افزود: در شرایط دردناک فعلی جا دارد از ملت ها و دولت های آزاده به ویژه دانش آموزان، دانشجویان ، هنرمندان، ادبا و سایر مردم کشورها، انتظار داشته باشیم که با اعتراضات گسترده و فشارهای مضاعف به امریکا و اسرائیل، امکان برقراری آتش بس فوری را فراهم کرده و کمک های انسان دوستانه خود را به سمت این مردم مظلوم گسیل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: مدارس، مساجد، بیمارستان ها و مراکز درمانی فلسطین هیچکدام در امان نیستند و مدام بمباران می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha