مادران و نونهالان ارومیه‌ای با کودکان مظلوم‌ غزه هم‌نوا شدند

ارومیه - ایرنا - مادران و کودکان ارومیه‌ای در یک حرکت خودجوش با اجتماع خود در حسینیه ثارالله ارومیه با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین، یک صدا شعار مرگ بر اسراییل سردادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این حرکت فرهنگی که با حضور دانش آموزان، کودکان، مادران و حتی مادربزرگ‌های ارومیه‌ای برگزار شد، حاضران با سر دادن شعارهای ضدصهیونیستی و ضداستکباری در حمایت از مردم مظلوم و جنگ زده فلسطین فریادهای حمایت از مظلوم سردادند.

در این مراسم کودکان این شهر با عروسک‌های خود در این مکان حاضر شده بودند تا مراتب همدلی خود را با کودکان غزه و فلسطین اعلام کنند؛ آنان با بلند کردن عروسک‌های خود و پرچم‌های فلسطین و حماس به یاد کودکان شهید غزه حمایت خود از ستم دیدگان ابراز کردند.

مادران و کودکان ارومیه‌ای با کودکان فلسطین و غزه همنوا شدند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این تجمع با محکومیت این حرکت های ددمنشانه صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال قبل خبری از اسرائیل غاصب نبود ولی آنها بعد از غصب و غارت این سرزمین روی به کشتن این افراد مظلوم آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی با بیان اینکه مرگ براسراییل به معنای مرگ برظلم، غارت و چپاول و کودک کشی است، افزود: این صهیونیست ها بودند که به ساواک کمک کردند تا در مقابل فریاد عدالت طلبی ملت ایران در دوران ستمشاهی بایستد و مردم بی گناه را شکنجه کند.

وی ادامه داد: امروز رسانه های صهیونیستی از مجاهدین خلق حمایت می‌کنند که بیش از ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه را قتل عام کردند و هر جا فساد است، شما رد پای اسراییل و یهود را می بینید.

مادران و کودکان ارومیه‌ای با کودکان فلسطین و غزه همنوا شدند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این اجتماع اظهار کرد: شعار مرگ براسراییل به‌خاطر این است که اسراییل جرثومه فساد و شرّ مطلق است و محو و نابودی آن آرزوی مسلمانان است.

نیّر الهامی اضافه کرد: این بانوان و کودکان امروز در این مکان اجتماع کرده‌اند تا بگویند که خونی که از فلسطینیان می‌چکد خون ماست و هر اشکی که آنان می‌ریزند، مثل اشکی است که مادران ایرانی می‌ریزند.

وی ادامه داد: این تجمع برای این است که ما بگوییم بی توجه به این جنایت‌ها نیستیم و قلب مادران ایرانی و کودکان ما در نزد کودکان و مادران غزه است.

در ادامه این تجمع حاضران با امضای طوماری ضمن محکومیت مجدد جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل برای حمایت و کمک به مادران و مردم مظلوم و غمدیده غزه اعلام آمادگی کردند.

برگزاری ایستگاه نقاشی کودکان و موکب هایی در پذیرایی از اجتماع کنندگان در حاشیه این تجمع انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha