۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85274187
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۴ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85274187
۸۴ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: در این رابطه ۸۴ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حسین حسینی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز را با اولویت برخورد با خودروهای شوتی حامل سوخت در سطح استان اجرایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل جاده‌های استان به ۸۴ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از این خودروها ۹۱ هزار لیتر سوخت و فرآورده نفتی، انواع وسایل خانگی قاچاق همچنین انواع لوازم آرایشی غیرمجاز کشف شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حسینی با بیان اینکه در این رابطه ۸۴ متهم دستگیر شده است افزود: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها با حوزه انتظامی ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha