۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85274197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان اعلام شد

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 85274197
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان اعلام شد

رشت - ایرنا - کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم را در دیدار امروز برابر ملوان بندرانزلی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیم خود را شامل؛ علیرضا بیرانوند(دروازه‌بان)، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی و وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی در این دیدار عنوان کرد.

همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با ترکیب افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، رضا جعفری و سهیل فداکار رو در روی پرسپولیس قرار می گیرد.

تیم‌های فوتبال ملوان و پرسپولیس که قرار بوده ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند هنوز با گذشت یک ربع از زمان اعلامی بازی را آغاز نکرده اند.

سیدوحید کاظمی به عنوان داور بازی تیم‌های ملوان و پرسپولیس انتخاب شد و محمدرضا منصوری و یعقوب سخندان کمک داور، مهرداد خسروی هم داور چهارم و فریدون اصفهانیان ناظر گروه داوری در این مسابقه در کنار او خواهند بود.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ مسابقه در رتبه دوم و ملوان بندرانزلی با انجام هفت مسابقه و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha