۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85274276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو جدید شورایعالی مالیاتی منصوب شد

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85274276
عضو جدید شورایعالی مالیاتی منصوب شد

تهران- ایرنا- «اسماعیل احمدی»‌ مدیرکل سابق امور مالیاتی استان لرستان با پیشنهاد رئیس کل سازمان مالیاتی و حکم وزیر امور اقتصادی به عضویت شورایعالی مالیاتی منصوب شد.

به گزارش ایرنا، در این حکم آمده است: در اجرای مقرارت ماده ۲۵۲ قانون مالیات‌های مستقیم و بنا به پیشنهاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، به موجب این حکم به عنوان عضو شورایعالی مالیاتی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول عدالت محوری، انقلابیگری، مردمداری و قانون‌مداری حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

انتصابات جدید در سازمان امور مالیاتی کشور

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان امور مالیاتی و همچنین مدیران کل امور مالیاتی استان‏‌های «سیستان و بلوچستان» و «لرستان» را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان امور مالیاتی ایران، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور احکام جداگانه ای علیرضا اطهری فرد را به سمت «مدیرکل زیرساخت و امنیت» و نادر ریگی را به سمت «مدیرکل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان» و حجت الله صالحی را به سمت «مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان» منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha