۲۰۰ میلیارد ریال برای قطعه دوم چهارخطه الشتر- فیروزآباد هزینه شد

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی سلسله گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداث قطعه دوم چهارخطه الشتر - فیروزآباد واقع در محور سراسری خرم آباد - کرمانشاه هزینه شده است.

پرویز دانیالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه چهارخطه الشتر - فیروزآباد ۱۴ کیلومتر طول دارد که هفت کیلومتر آن در قالب قطعه نخست طرح طی سال های گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی هفت کیلومتر باقی مانده در سال ۱۴۰۰ با پیگیری های مسوولان استانی و شهرستانی تحت عنوان قطعه دوم به پیمانکار واگذار شد که به دلیل عدم تزریق به موقع نقدینگی و وجود معارضان محلی و دولتی زمان پروژه هشت ماه دیگر تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه رقم قابل ملاحظه ای از طلب پیمانکاران این طرح هنوز پرداخت نشده است عنوان کرد: برای انجام عملیات زیرسازی قطعه دوم حدود ۵۰ میلیارد ریال از طلب پیمانکار پرداخت نشده و بخش قابل ملاحظه ای هم از مطالبات مربوط به پیمانکار عملیات آسفالت است.

به گفته دانیالی مبلغ کل هزینه انجام شده برای این قطعه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که با قیمت روز و افزایش قیمت ها حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع قطعه دوم حدود پنج و ۶ دهم کیلومتر آن آسفالت و خط کشی شده و تنها آسفالت محدوده روستای دهرحم به میزان ۵۰۰ متر و ساخت پل این روستا در مسیر اجرای طرح باقی مانده است.

رییس اداره راه و شهرسازی سلسله عنوان کرد: عملیات نصب نیوجرسی نقاط حادثه خیز مسیر همچون پل منصورآباد، محدوده ایستگاه سی ان جی، محدوده روستای گل زرد و محدوده ایستگاه فروش دام شهرستان به طول سه تا سه و نیم کیلومتر نیز انجام شد.

به گزارش ایرنا، جاده الشتر- فیروزآباد یکی از محورهای بسیار حادثه خیز شهرستان سلسله محسوب می شود که وقوع حوادث جاده ای منجر به فوت بسیار آن در سال های اخیر باعث شده که نزد اهالی منطقه به جاده مرگ معروف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha