۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85274365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان کابل در بابل دستگیر شدند

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85274365
سارقان کابل در بابل دستگیر شدند

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی بابل گفت: ۲ سارق حرفه ای کابل برق و مخابرات در بخش گتاب بابل با ۳۰ مورد سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ محمد زمان شالیکار روز یکشنبه بیان داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در بخش گتاب بابل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی بخش گتاب با گشت زنی های مکرر موفق به شناسایی متهمان شدند و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی درباره کشف بالغ بر ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق و کابل مخابراتی از مخفیگاه متهمان نیز بیان داشت: این ۲ سارق حرفه ای تاکنون به ۳۰ مورد سرقت سیم و کابل برق هوایی در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شالیکار با بیان این که، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، نقش و مشارکت شهروندان در برقراری امنیت را یکی از مهمترین عوامل موفقیت پلیس در برقراری نظم و امنیت برشمرد.

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان کابل در بابل دستگیر شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha