۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85274413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ مددجو کمیته امداد در کاشان خودکفا شدند

۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85274413
۵۰۰ مددجو کمیته امداد در کاشان خودکفا شدند

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: ۵۰۰ نفر از نیازمندانی که از کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در سه سال اخیر وام دریافت کردند، با تسهیلات اشتغالزایی به خودکفایی رسیدند.

محسن حمیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون ۸۵ نفر از مددجویان برای گذراندن دوره های آموزشی و فنی و حرفه ای رایگان و با هزینه کمیته امداد به آموزشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای معرفی شدند و عده ای موفق به دریافت گواهینامه شدند و تعدادی هم مشغول گذراندن دوره هستند.
وی اظهار کرد: تعداد ۱۲ نفر از مددجویان نیز از بسته های تشویقی کاریابی بهره مند شده اند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان بیان کرد: همچنین امسال دوره های تابستانه مهارت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با مهارت های کسب و کار با همکاری سازمان فنی حرفه ای و بسیج و دیگر ادارات پیگیری شد که تعداد ۱۲۶ نفر از مددجویان از این دوره ها بهره مند شدند.
حمیدی گفت:در شش ماهه نخست امسال ۳۰۰ فقره وام اشتغال به بانک های شهرستان معرفی شدند و تاکنون ۲۲۰نفر و در مجموع مبلغ  ۲۵۰ میلیارد ریال از بانک های کاشان و صندوق امداد ولایت وام دریافت کرده اند.
کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha