امام جمعه: انسان های آزاده مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با محکوم ساختن جنایات صهیونیست ها در غزه، گفت: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کند.

به گزارش ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در جمع فرماندهان انتظامی استان همدان بیان کرد: چرا غرب صحبتی از حقوق بشر در مورد سه هزار کودکی که در فلسطین و زنان و دخترانی که توسط موشک‌های غرب به شهادت رسیدند نمی‌کند؟

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ضرورت اندشیدن به فلسفه زندگی، گفت: بشر در هر شرایطی به سه سوال اساسی، از کجا آمده‌ام، کجا هستم و به کجا می‌خواهم بروم، باید جواب دهد اگر به‌درستی به این سه سوال جواب ندهیم، زندگی انسان دچار مشکل خواهد شد.

امام جمعه شهر همدان با بیان اینکه امام علی(ع) امین‌ترین افراد و بهترین‌ها را در نیروی انتظامی آن زمان به کار می‌گرفتند،اظهار کرد: فعالیت نیروهای انتظامی یک جهاد دائمی و مستمر است همچنین نیروی انتظامی ملجأ مردم است.

آیت الله شعبانی موثقی همچنین با بیان اینکه مسوولان صادق دنبال خدمت به مردم و اسلام هستند تصریح کرد: دشمن از هر موضوعی به‌دنبال بهانه درست کردن و ایجاد آشوب است.

وی گفت: همه ما در کشور همانند اعضای یک خانواده هستیم، ممکن است اعضا نسبت به رفتار یکدیگر انتقاد داشته باشند اما هیچکس راضی به وجود مشکل برای عضو دیگر خانواده نیست.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: ایجاد اغتشاشات و دو قطبی سازی در جامعه اسلامی بازاری برای کسب منفعت توسط دشمنان است.

آیت الله شعبانی موثقی با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس در تامین امنیت جامعه،ادامه داد: نیروی انتظامی در این مدت بیش از ۶۰ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده تا امنیت در کشور حاکم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha