اعضای هیات بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان‌شمالی مشخص شدند

بجنورد- ایرنا- اعضای هیات بررسی تبلیغات بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی روز یکشنبه در ستاد استانی انتخابات، احکام اعضای هیات بررسی تبلیغات بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.

در این نشست استاندار به عنوان رییس هیات بررسی تبلیغات انتخابات، رییس هیات بازرسی انتخابات، دبیر ستاد انتخابات، ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل ارتباطات و فناوری استان به عنوان اعضای هیات بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان شمالی معرفی شدند.

اعضای هیات بررسی تبلیغات انتخابات در خراسان‌شمالی مشخص شدند

استاندار خراسان شمالی در این نشست اظهار کرد: با پایان مهلت قانونی ثبت‌نام، هیات استانی بررسی تبلیغات با هدف اعلام راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی به حوزه داوطلبان تشکیل شده است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: وزارت کشور بر مبنای راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب، مجری انتخابات سالم است و بی تردید با کسانی که قبل از فرایند رسمی و قانونی انتخابات تبلیغات داشته باشند، برخورد می شود.

وی با تاکید بر عدم استفاده مدیران از امکانات دولتی برای تبلیغات داوطلب ها، گفت: مجریان انتخابات نیز مانند سایر مردم یک رای دارند و در روند انتخابات نقشی جز حراست از سلامت انتخابات و حفاظت از آرای مردم ندارند.

به گزارش ایرنا، ۲۱۵ داوطلب خراسان شمالی ثبت نام قطعی خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام دادند که نسبت دوره قبل حدود ۵۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha