ملی‌پوش پارادومیدانی: نسبت به باز پس‌گیری مدالم خوش‌بین هستم

اهواز - ایرنا - ملی‌پوش پارادومیدانی کشورمان گفت: نسبت به باز پس‌گیری مدال طلای خود در مسابقات پاراآسیایی هانگژو خوش‌بین هستم.

به گزارش ایرنا، هاشمیه متقیان روز یکشنبه در مراسم استقبال از مدال آوران بازی های پاراآسیایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد هر چند کشور برگزارکننده یک سری ضعف‌ها داشت که ورزشکاران نسبت به این موضوع معترض بودند.

وی در خصوص اتفاق به وجود آمده در این رقابت‌ها و پس گرفتن مدال طلایش بیان کرد: من به موقع در محل برگزاری مسابقات حضور داشتم و سرداور مشکلی با تاخیر یک دقیقه‌ای ورزشکاران ایرانی نداشت. من در این مسابقه رکورد پاراآسیایی را بیش از ۲ متر ارتقا و حتی تست دوپینگ دادم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های پاراالمپیک گفت: موقع اهدای مدال به ما اعلام کردند که تیم چین به تاخیر ورزشکاران ایرانی اعتراض کرده و سرداور نباید اجازه مسابقه را به شما می داد، تیم چین از نفوذ خود استفاده کرد و با پاگذاشتن روی قانون، نماینده کشورشان را اول کردند.

وی با بیان اینکه با بی‌عدالتی مدالم را گرفتند افزود: تاکنون چنین قانونی نداشتیم که ورزشکار وارد کال روم شده و مسابقه هم برگزار شود حتی حکم قهرمانی اش صادر ولی به دلیل اعتراض فلان تیم، مدال را پس دهید.

متقیان گفت: کمیته ملی پاراالمپیک اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرده است به همین دلیل هیات ژولی مجددا این موضوع را بررسی خواهد کرد.

گفتنی است هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه مسابقات پاراآسیایی موفق به کسب مدال طلا شد اما کمیته مسابقات به دلیل تاخیر یک دقیقه در محل مسابقه این ورزشکار را از دور رقابت‌ها کنار گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha