۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85274686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

المشاط: اتاق عملیات مشترک، هرگونه حماقت صهیونیست‌ها برای ورود به غزه را رصد می‌کنند

تهران – ایرنا – رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که «اتاق عملیات مشترک و تلاش‌هایی برای رصد و تلاش برای مقابله با هرگونه حماقت صهیونیست ها در زمینه ورود به نوار غزه وجود دارد و ما از نزدیک وضعیت را رصد می کنیم».

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، مهدی المشاط امروز یکشنبه در مراسم آغاز رسمی فعالیت کمیسیون عالی فراخوان ملی دفاع از مسجد الاقصی در یمن گفت: جنگ در فلسطین به جنگ علیه اسلام تبدیل شده است که در آن، غرب و آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفته و خون فلسطینی ها را به طور وحشتناکی می ریزند و رویارویی کنونی، از سطح سایر رویارویی های قبلی فراتر خواهد رفت.

المشاط با محکوم کردن مواضع کشورهای عربی و اسلامی، آن را در سطح مناسب با رویارویی و تجاوز وحشیانه اخیر صهیونیست ها به غزه ندانست و گفت: مسئولیت دینی و اخلاقی و انسانی ایجاب می کند همگان در این زمینه اقدام کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تقدیر از موضع شرافتمندانه مقاومت اسلامی در لبنان برای کاهش فشار صهیونیست ها بر نوار غزه گفت: طوفان الاقصی آغاز شده و همه آنچه نیروهای اشغالگر و امپریالیسم جهانی بنیاد نهاده اند نابود خواهد کرد و در منطقه، چیزی به نام «اسرائیل» را به رسمیت نمی شناسیم. بلکه آنچه وجود دارد فلسطین است که به مردم این سرزمین تعلق دارد.

مهدی المشاط تصریح کرد: غرب با صادر کردن صهیونیست ها به کشورهای عربی و ایجاد رژیم صهیونیستی، درصدد فرار از مشکلات و جنگ هایش برآمده است و انگلیس که رژیم اسرائیل را به این منطقه صادر کرده است باید خودش آن را به مبدأش بازگرداند تا مشکل، حل شود.

رئیس شورای عالی یمن افزود: موضع یمن کاملاً واضح است و ما از برپایی کشور فلسطین با حاکمیت کامل در سراسر خاک فلسطین حمایت می کنیم و چیزی به نام سرزمین های 1948 یا 1967 را به رسمیت نمی شناسیم.

مهدی المشاط همچنین گفت: آمریکایی ها برای جلوگیری از ایفای نقش یمن در زمینه عمل به مسئولیت هایش در برابر ملت فلسطین، تهدید به از سرگیری جنگ علیه یمن کرده است. این در حالی است آنچه ملت یمن انجام می دهد عمل حداقلی به مسئولیت های دینی، ایمانی، اخلاقی و انسانی اش است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه افزایش تهدیدات دشمن صهیونیستی، کاملا توخالی است تأکید کرد: به برادرانمان در فلسطین اعلام می کنیم همه از شما حمایت می کنند و ملت ها و جنبش های مقاومت پشتیبان شما هستند تا این حملات وحشیانه را با شکست مواجهد کنید.

مهدی المشاط در پایان خاطرنشان کرد: اتاق های عملیات و تلاش های مشترکی برای رصد و اقدام برای رویارویی با هر گونه حماقت صهیونیست ها در زمینه ورود به عزه در حال فعالیت هستند و ما از نزدیک اوضاع را رصد می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha