۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85274706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیکنان ملوان: حق ما پیروزی بود

۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱
کد خبر: 85274706
بازیکنان ملوان: حق ما پیروزی بود

رشت - ایرنا - تعدادی از بازیکنان ملوان در پایان دیدار تیمشان مقابل پرسپولیس، اعتقاد به برتری تیم خود در این دیدار داشتند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرپسپولیس عصر یکشنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

یکی از مهاجمان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان این بازی گفت: مسابقه تیم ما مقابل پرسپولیس یک بازی یکطرفه به سود تیم ما بود و ملوان مستحق پیروزی در این بازی بود اما متاسفانه به نتیجه مساوی دست یافتیم.

سهیل فداکار اظهار کرد: در هر ۲ نیمه ما تیم برتر میدان بودیم و فرصتهای مناسب گلزنی نیز به دست آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم و در نهایت به نتیجه مساوی رضایت دادیم.

وی ادامه داد: باید در این دیدار با اختلاف یک یا ۲ گل به برتری دست می یافتیم چون فرصتهای ما بیشتر و بهتر بود و از طرف دیگر به تیم پرسپولیس نیز فرصت گلزنی ندادیم و باید در این بازی پیروز می‌شدیم.

مهاجم ملوان به طرفداران تیمش نیز اشاره و بیان کرد: از طرفداران مولان نیز تشکر می کنم که با تمام وجود ما را حمایت کردند اما خیلی از طرفداران نیز موفق نشدند که به ورزشگاه بیایند چون ظرفیت ورزشگاه کم است و اگر سایر سکوها نیز احداث و ترمیم شوند، طرفداران بیشتری می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند.

مدافع ملوان: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر بود

همچنین آرمان اکوان مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از تیم فوتبال پرسپولیس بودم اما عدم تمرکز بازیکنان باعث شد تا این فرصت ها از دست برود.

وی افزود: البته پیش‌بینی می‌شد که بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت اما در مجموع موقعیت‌های تیم ما بیشتر و خطرناک‌تر بود و حتی فرصت گلزنی نیز به تیم حریف ندادیم.

وی ادامه داد: به هرحال در این دیدار در عین شایستگی به نتیجه مساوی دست یافتیم و البته روند خوب خود را ادامه دادیم که این امر حاصل تلاش همه مجموعه تیم ملوان است از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران همه تاکنون سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم که روند رو به رشد ملوان همچنان ادامه یابد.

اکوان به طرفداران ملوان نیز اشاره و بیان کرد: هواداران ملوان در دیدار مقابل پرسپولیس برای ما سنگ تمام گذاشتند و متاسفم که نتوانستیم با پیروزی در این بازی، طرفداران خود را خوشحال‌ کنیم اما در مجموع تیم ما بسیار خوب کار کرد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۶ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه دوم و ملوان بندرانزلی با انجام هشت مسابقه و کسب ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha