سفر رئیس جمهور نقطه عطفی در پیشرفت کردستان است

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: سفر استانی رئیس جمهور فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان است.

کمال خدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این هفته استان کردستان و شهرستان بانه، میزبان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، عالی ترین مقام دولت در کشور خواهد بود، اظهار کرد: در این سفر پروژه هایی به ارزش 300 هزار میلیارد ریال در استان افتتاح می شود.

وی اضافه کرد: یکی از این پروژه ها سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفره شهرستان بانه است که جزو طرح های نیمه تمام بود و برای تکمیل و بهره برداری در اولویت دولت قرار گرفت.

فرماندار بانه افزود: می طلبد همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه تلاش کنند میزبان شایسته ای برای این مقام ارشد کشوری باشند؛ شخصی که مردمی بودن و عدالت محوری را اصلی‌ترین جهت‌گیری دولت سیزدهم بیان کرده است.

خدری با اشاره به اینکه خبر سفر کاروان دولت مردمی به کردستان موجی از امید و نشاط را در دل مردمان سرزمین مجاهدت‌های خاموش ایجاد کرده است، گفت: بدون تردید انجام این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان است.

وی بیان کرد: مردم شهرستان بانه که همواره در صحنه های مختلف، پیشگامی و هوشیاری خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانده‌اند در آستانه سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور و هیات دولت به استان، خود را برای میزبانی شایسته و ارج گذاری به تلاش‌های مسئولان خدوم آماده کرده‌اند.

فرماندار بانه یادآور شد: امید می رود با سفر رئیس جمهور به کردستان، شاهد حضور این مقام عالی کشور در شهرستان بانه باشیم تا در این دیدار مردمی بارقه‌های امید در دل اهالی منطقه زنده شود.

خدری با بیان اینکه مردم این دیار از دوران خدمت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم چشم به راه دیدار با رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: امید می رود این سفری پر خیر و برکت برای استان و شهرستان در سایه همدلی، وحدت و تلاش شبانه روزی مسئولان باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha