آثار فرهنگی مرتبط با یزد مورد حمایت قرار می گیرد + فیلم

یزد-ایرنا- مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد گفت: آثار و کتاب هایی که مرتبط با یزد بوده و توسط نویسندگان یزدی یا غیر یزدی نوشته شده باشد مورد حمایت قرار گرفته و توسط انتشارات این موسسه منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، شهاب الدینی وحیدی یکشنبه شب در آیین رونمایی از کتاب تاریخ شهر و شهرنشینی در یزد که در باغ دولت آباد برگزار شد، افزود: رسالت ما حفظ آثاری است که در حوزه دین، مذهب و کودکان نوشته می شود و برای شناساندن پژوهشگران و نویسندگان یزدی و غیر یزدی که این در زمینه موضوعات فعالیت دارند اینگونه مراسم ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: خانه فرهنگ صدوقی یزد، مجموعه آثار شیخ صدوق را نیز در قالب دوره ۳۴ جلدی چاپ کرده و کتاب صحیفه سجادیه از نگاه مقام معظم رهبری و آثاری دیگر نیز منتشر و برای استفاده عموم مردم و بویژه پژوهشگران و اندیشمندان ارائه شده است .

مدیر خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد گفت: به منظور شناسایی، معرفی و تجلیل از نویسندگان و ناشرین یزدی ،رویداد فرهنگی کتاب سال یزد نیز برگزار می شود و موضوعات دین، ادبیات، فلسفه و روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، هنر و معماری، زبان و زبان‌شناسی، کودک و نوجوان، علوم خاص، علوم کاربردی، کلیات و یزد شناسی به عنوان ۱۲ گروه موضوعی در این رویداد ارزیابی و تجلیل می شود.

در این مراسم که با حضور احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان ، پژوهشگران و اقشار مختلف برگزار شد از کتاب سه جلدی تاریخ شهر و شهرنشینی در یزد نوشته علی اکبر تشکری بافقی رونمایی شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha