بیش از یک هزار میلیارد  ریال تسهیلات برای  تعاونی‌های استان اصفهان تصویب  شد
عکس تزئینی است

اصفهان-ایرنا- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: پرداخت یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال جاری برای سرمایه در گردش و ثابت ۳۹ تعاونی استان تصویب شد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از میثم مداحی افزود: مبلغ یاد شده از محل تفاهم‌نامه اعتباری با بانک توسعه تعاون تصویب شده است که با همکاری مستمر مدیر امور شعب این بانک در حال پرداخت است.

وی ادامه داد: این تسهیلات تاکنون به ۱۹ طرح در حوزه‌ تولید محصولات فولادی، معدنی، محصولات پلیمری، ماشین آلات صنعتی، قند و خوراکی، انرژی‌های پاک، آب معدنی، پانل‌های چوبی و پلیمری، صنایع بتون و سازه‌های پیش ساخته بتونی، ۱۲ طرح در حوزه کشاورزی شامل طرح‌های تولید ماهی و دامداری و طرح‌های کشاورزی و باغداری، پنج طرح تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ۲ طرح خدمات شامل گردشگری، حمل و نقل و یک طرح صنایع دستی اعطا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: از مجموع حدود هفت هزار تعاونی‌ ثبت شده در این استان، سه هزار و ۵۸۰ شرکت تعاونی فعال است.

مداحی اظهار داشت: تعاونی‌های فعال استان اصفهان در حوزه‌های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و مسکن فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: احیای اصول هفت‌گانه تعاون شامل خودگردانی، اختیاری و آزاد، کنترل شورایی دموکراتیک، مشارکت اقتصادی، آموزش و کارورزی، همکاری، توجه به جامعه، موثرترین راه برون‌رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی است.

تعاونی های استان اصفهان تاکنون ۵۴ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha