گلوگاه‌های اداری و فسادخیز در شهرداری‌های مازندران شناسایی شد

ساری- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: بررسی گزارش‌های دریافت شده از سوی مراجع مربوطه در ادوار گذشته به ویژه در ۲ سال اخیر باعث شناسایی گلوگاه‌های اداری و فسادخیز در شهرداری‌های این استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از شهرداری‌های محمودآباد و سرخرود در نشستی با شهرداران این شهرها اظهار داشت: بازدیدهای مستمر و سرزده از شهرداری‌ها و بررسی میدانی عملکرد کارکنان به ویژه دارندگان امضاهای طلایی در دستور کار هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه است.

وی با بیان این که، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در استان از جمله مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز تلاش بیشتری داشته باشند، بر لزوم جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، توزیع عادلانه منابع و پرهیز از تبعیض های اداری در انتصابات و پرداخت های کارکنان، پرداخت نشدن و دریافت حق جلسه برای کارهای تخصصی در ساعت اداری، آموزش دوره ای قوانین به کارکنان و به روزرسانی مستمر آن، ‌بهره گیری از قدرت نظارتی حراست در پایش عملکرد کارکنان و معرفی افراد متخلف به هیات بدوی و سایر مصادیق تخلفاتی تاکید کرد.

معاون استانداری مازندران هدف از این بازدیدها را در گام نخست آگاه سازی و یادآوری عناوین جرایمی عنوان کرد که کارکنان دستگاه اجرایی سهوی و یا به علت جهل به قوانین مرتکب شوند عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برخورد قانونی قاطع با افراد متخلف از دیگر اهداف بازدید از دستگاه های اجرایی است.

محبی در این بازدید، ‌تکالیف مرتبط و همچنین رعایت شئون اداری و جلوگیری از بروز تخلفات در انجام امور محوله را مورد بررسی قرار داد و افزود: بازدیدهای سرزده هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه از شهرداری‌های استان تشدید می شود.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و مدیران این حوزه در سفر یکروزه به محمودآباد، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با امام جمعه این شهرستان و نخستین خانواده شهید مدافع حرم دیدار و گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha