سارق حرفه ای منازل مسکونی در جاجرود بازداشت شد

پردیس- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در عملیات پلیس، یک خودروی خارجی سرقتی کشف و سارق حرفه ای که ۵ میلیارد ریال از منزلی سرقت کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مراد صارمی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد. ماموران کلانتری بخش جاجرود در پی خبر اعلامی و گشت زنی هدفمند و حضور یک دستگاه خودروی خارجی در جاجرود ماموریت پلیسی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد نظر دارای سابقه سرقت است.ماموران کلانتری جاجرود بلافاصله با اقدامات پلیسی خودرو و صاحب آن را که برای تعویض روغن به یکی از مغازه‌های جاجرود رفته بود را شناسایی ، خودرو را کشف و سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری در ابتدا منکر هرگونه اقدامی بوده اما در تحقیقات تکمیلی به عمل آمده به سرقت خودرو و سرقت اموال منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سارق حرفه ای منازل مسکونی در جاجرود بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: از متهم تعداد زیادی دسته کلیدهای مختلف و مقداری مواد مخدر نیز کشف و ضبط و متهم به مقام قضایی معرفی شد.

صارمی گفت: شهروندان وسیله نقلیه خود را به وسایل و تجهیزات بازدارنده نظیر قفل پدال، سیستم ضد سرقت مجهز کنند تا از دستبرد سارقان در امان باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

عاملان نزاع دسته جمعی با اقدام قاطع پلیس پردیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طی یک نزاع دسته جمعی و مسلحانه در فاز یازده مسکن مهر پردیس ۱۴ نفر عاملان توسط ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده دستگیر شدند.

صارمی بیان کرد:در پی تماس تلفنی و خبری مبنی بر درگیری دسته جمعی توسط ۱۴ نفر از افراد با سلاح گرم و سرد و چوب و اقدام هنجار شکنی خود موجب سد معبر و برهم خوردن نظم عمومی شده بودند. با اقدام سریع و مقتدرانه ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده مسکن مهر پردیس عاملان نزاع و درگیری دستگیر و در بازرسی از آنها یک قبضه سلاح شکاری وتعدادی پوکه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: سه دستگاه خودرو متعلق به عاملین نزاع توقیف و ۱۴ نفر عامل نزاع با علت اختلاف کاری به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ صارمی تاکید کرد: پلیس با جرایم خشن به شدت برخورد می کند و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان برابر قانون برخورد قاطعانه خواهد داشت.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha