۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85275070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح تفصیلی شهر شهرضا رونمایی شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85275070
طرح تفصیلی شهر شهرضا رونمایی شد

اصفهان- ایرنا - طرح تفصیلی شهر شهرضا در جنوب استان اصفهان پس از سال‌ها بلاتکلیفی روز دوشنبه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین ابلاغ و رونمایی «طرح تفصیلی شهرضا» گفت: این طرح با همت مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف به‌ویژه فرمانداری این شهرستان، اداره کل راه و شهرسازی استان و دفتر فنی استانداری پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهرضا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، ابلاغ شد، افزود: با ابلاغ این طرح مشکل بیش از یکهزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان شهرضا در امور شهری رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: باوجود طرح‌های بالادستی از جمله طرح‌های تفصیلی، امکان پاسخگویی استعلام به بسیاری از دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد و هر گونه تخطی از این طرح تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ طرح تفصیلی برای شهرها حیاتی است، افزود: در این طرح توجه ویژه به هویت تاریخی شهرضا به لحاظ بافت تاریخی، بازار سنتی و طرح‌های گردشگری شده است و امید است که با توجه ویژه به این طرح زمینه رفاه شهروندان شهرضا فراهم شود.

زینلیان همچنین با اشاره به الحاق ۱۲۵ هکتار به شهرضا گفت: با اجرای این طرح قریب به پنج درصد به مساحت شهرضا افزوده خواهد شد که این دستاورد بسیار بزرگ با همت همه مسوولان حاصل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح بافت فرسوده، شبکه معابر، ترافیک و دیگر موضوعات بعنوان مشکلات اساسی شهرستان شهرضا دیده شده است.

وی یادآور شد: در محلاتی که به محدوده شهر افزوده می‌شود سرانه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، فضای سبز و ورزشی نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان شهرضا در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha