۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85275131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شربیانی: رویکرد شورای شهرستان ری استفاده از ظرفیت شهرداری تهران است

شهر ری - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرستان ری گفت : رویکرد اصلی شورای اسلامی شهرستان ری استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرداری تهران برای خدمت رسانی و آبادانی شهرستان ری است.

به گزارش ایرنا ، جعفر شربیانی اظهار داشت: خوشحالیم که مجموعه استانداری تهران، وزارت کشور و دولت با انتخاب فرماندار جدید شهرستان ری بر بلاتکلیفی چندین ماهه این شهرستان در حوزه حاکمیت پایان دادند لذا امید داریم این انتصاب منشأ خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد.

وی که به همراه اعضای شورای شهرستان فرماندار ویژه شهرستان ری دیدار داشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: در ۲۶ ماه گذشته از دولت مردمی در ری شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری به ویژه در حوزه حکمرانی بودیم اما امیدواریم که با تدبیر و مدیریت نماینده دولت عملکرد شهرستان رو به جلو پیش رود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: شورای اسلامی شهرستان دارای اختیارات محدودی است اما تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و در حوزه‌های مختلف و در راستای افزایش رضایتمندی مردم اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و در این فرصت تلاش کردیم در موضوعات مختلف شهرستان به نفع مردم مثمر ثمر باشیم.

شربیانی:رویکرد شورای شهرستان ری استفاده از ظرفیت شهرداری تهران است



شربیانی تصریح کرد: عملکرد شورای شهرستان ری شامل تمام بخش‌های شهرستان است و در بازدیدهای دوره‌ای و برنامه ریزی شده که با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار می‌شود و مطالبات شهرستان از شهرداری تهران را به طور جد پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی شورای شهرستان استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرداری تهران برای خدمت رسانی و آبادانی شهرستان ری است و هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی در این راستا اجرایی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: بخش زیادی از مشکلات و معضلات ری از جمله آرامستان، آرادکوه، آب‌های آلوده، ترافیک و ... از تهران به شهرستان ری سرازیر شده اما باید از این هم‌جواری با تهران در جهت کاهش مشکلات گام برداریم و حق مردم ری را از شهر تهران مطالبه کنیم.

شربیانی:رویکرد شورای شهرستان ری استفاده از ظرفیت شهرداری تهران است


وی ادامه داد: در شورای اسلامی شهرستان ری هیچ‌گونه دخالتی در انتصابات نداشتیم و به همین واسطه از حواشی به دور بودیم و ازنظر همدلی و پیگیری در این شورا شاهد شرایط مطلوبی هستیم.

شربیانی در پایان با تاکید بر اینکه دولت شورا باور و شورا یاور باشد گفت : شورا جایگاه رفیعی است ، ما هم در کنار دولت هستیم تا از ظرفیت این نهاد مردمی و انقلابی به بهترین نحو در راستای اهداف دولت مردمی بهره مند شویم.

در این دیدار ، دیگر اعضای شورای اسلامی نیز ضمن تبریک انتصاب فرماندار ری، به بیان مطالبات و مشکلات شهرستان ری پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha