آغاز واگذاری تراکتور به کشاورزان ایثارگر/ متقاضیان هزینه بیش از فاکتور پرداخت نکنند

تهران- ایرنا- رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: لیست اسامی متقاضیان تراکتور روز گذشته به شرکت کارخانه تراکتورسازی تبریز ارسال شد و از امروز پیش‌فاکتورها به نمایندگی‌ها برای واگذاری تراکتور به ایثارگران ارسال شد.

اسماعیل بیگ محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه روند ثبت نام و واگذاری به سرعت در حال انجام است، افزود: تاکنون ۳۶۰ نفر از ایثارگران برای دریافت تراکتور باغی ثبت نام کرده اند و کماکان ثبت نام متقاضیان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ظرفیت برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده و متقاضیان می توانند برای دریافت تراکتور باغی با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۲۴۸۸۲ موسسه طنین ایثارگران تماس حاصل کنند.

بیگ محمدی تاکید کرد: با توجه به درخواست زیاد متقاضیان سهمیه برخی استان ها برای دریافت تراکتور افرایش یافته است.

آغاز واگذاری تراکتور به کشاورزان ایثارگر/ متقاضیان هزینه بیش از فاکتور پرداخت نکنند
بیگ محمدی رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: براساس تعهد کارخانه پیش فاکتور فقط برای متقاضیان معرفی شده از سوی موسسه طنین ایثارگران صادر می شود.

بیگ محمدی با بیان اینکه هزینه های خرید این دستگاه ها توسط متقاضیان باید براساس قیمت روز کارخانه و پیش فاکتور پرداخت شود، تاکید کرد: متقاضیان از پرداخت هزینه بیشتر از نرخ فاکتور به نمایندگی ها خودداری و در صورت تخلف مراتب را به این موسسه اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از واگذاری ۵۰۰ دستگاه تراکتور باغی، ثبت نام فاز دوم این طرح که شامل ۵۰۰ دستگاه تراکتورهای متوسط و نیمه سنگین است، شروع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha