شبکه ۹ نفره سرقت خودرو در مهاباد متلاشی شد

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبر: 85275164
شبکه ۹ نفره سرقت خودرو در مهاباد متلاشی شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: شبکه ۹ نفره سرقت خودرو که اقدام به سرقت در شهرهایی نظیر مهاباد، مراغه و تالش کرده بودند، در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

سرهنگ یوسف اشرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مهاباد که باعث ایجاد نارضایتی شهروندان و مسافران شده بود، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند سارقان را شناسایی کرده و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات غافلگیرانه سارقان سابقه دار و مالخران را در محلات مختلف شهرستان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

شبکه سرقت خودرو در ارومیه منهدم شد

شاخص کشف سرقت در آذربایجان‌غربی سه درصد بهتر از میانگین کشوری است

باند سارقان با ۸۵ فقره سرقت در ارومیه منهدم شد

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به انجام ۱۳ فقره سرقت خودرو در سطح شهر مهاباد، مراغه و تالش اعتراف کردند.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: در این رابطه چهار متهم و پنج نفر مالخر دستگیر شده و ۱۳ دستگاه خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی تاکید کرد: مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha