نامنی: تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون مشخص نیست/ سه‌گانه در کشور جان گرفت

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون ترای اتلون(سه گانه)، گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مشخص نشده و خودم نیز تصمیم نهایی را برای ثبت نام نگرفته‌ام.

احمد نامنی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بلاتکلیفی گسترده در بحث ریاست هیئت‌های استانی، هنوز پیشنهادی مبنی براینکه چه زمان انتخابات فدراسیون برگزار شود، به وزارت ورزش ارسال نکرده‌ایم. در خصوص حضورم در مجمع انتخاباتی به عنوان یکی از نامزدها نیز تاکنون تصمیمی نگرفته‌ام.

نامنی ادامه داد: در حال حاضر مجامع انتخاباتی ۶ استان برگزار شده و قرار است تا ماه آتی مجامع استان‌های سمنان، قزوین و کرمانشاه برگزار شود.

وی به مسابقات اسپرینگ قهرمانی آسیا نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات قرار است ۱۸ آبان‌ماه در شهر خُبر عربستان برگزار شود. تیم مردان ایران متشکل از ۴ ورزشکار در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد. در حال حاضر چندین مرحله اردوی آماده سازی در شهرهای مختلف ایران از جمله بوشهر برگزار شده تا ملی‌پوشان با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

سرپرست فدراسیون ترای اتلون، ادامه داد: همچنین آذرماه نیز مسابقات ۲ گانه بانوان آسیا به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد. بانوان پس از حدود ۵ سال دوری به مسابقات آسیایی اعزام و در رشته دومیدانی و دوچرخه سواری با رقبای خود پیکار خواهند کرد.

نامنی به بهبود وضعیت کمی و کیفی ورزش سه‌گانه در کشور نیز پرداخت و افزود: به نسبت گذشته، این رشته رشد چشم‌گیری پیدا کرده و با توجه به ورود استعدادها دوباره جان گرفت. این رشد نیازمند برخی امکانات در استان‌ها است که مخاطبان بدون دغدغه به فعالیت ورزشی بپردازند. برای رونق این ورزش رقابت تبریز را در تقویم سالانه گنجاندیم تا با اتکا به این برنامه، میزبانی برخی مسابقات آسیایی و جهانی را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha