۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85275217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۳۶ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی‌نسب روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های شهرستان نهبندان به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۶ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که داخل تانکر جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

سوخت بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است و بخش عمده آن در محورهای شرق استان با خودروهای سبک و سنگین حمل می‌شود.

نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است و با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha