۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85275244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانمایی زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - مدیرکل وزارت راه و شهرسازی درخصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان ملارد در این طرح ثبت نام کرده اند که پس از جانمایی و تامین زمین، عملیات واگذاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،هادی عباسی معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی به اتفاق جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد،سهرابی معاون بنیاد مسکن کشور، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان محلی از سایت مسکن مهر صفادشت بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

براساس این گزارش،اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل واحدهای نیمه کاره و محوطه سازی روبنایی سایت مسکن مهر و اجرای سرانه های مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی و ... از مواردی بود که فرماندار ملارد با معاون وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشت.

جانمایی زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملارد

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص این بازدید گفت: هرکدام از این واحدها دارای مشکلات خاص خود هستند.

وی ادامه داد: برخی از این واحدها دارای مشکل تامین اعتبار و برخی دیگر دارای دعاوی حقوقی هستند که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال واحدهایی که نیاز به اعتبار دارند را تکمیل و تحویل متقاضیان نمائیم.

جنتی تصریح کرد: از امروز عملیات تکمیل واحدهای نیمه کاره را به صورت بلوک به بلوک با تامین اعتبار از معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز خواهیم کرد تا در سریعترین زمان ممکن تحویل مالکین نمائیم.

مدیر کل وزارت راه و شهرسازی در ادامه در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: حدود ۳۰۰ نفر در شهرستان ملارد در این طرح ثبت نام کرده اند که امروز پس از جانمایی و تامین زمین، عملیات واگذاری آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha