الحاق طرح ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات سفر دوم  رییس جمهور

شیراز- ایرنا- با موافقیت رئیس جمهور و با درخواست استاندار فارس مبنی بر الحاق ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات دور دوم سفر دکتر رئیسی، این پروژه به مصوبات سفر افزوده شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، استاندار فارس در این خصوص گفت: تامین اعتبار و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز هدیه فرهنگی دولت مردمی به مردم فرهیخته شیراز است.

دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: با تصویب چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، کتابخانه مرکزی شیراز به عنوان کلان پروژه فرهنگی در شیراز و یکی از مطالبات دیرینه مردم این شهر و استان فارس احداث می شود.

استاندار فارس در جریان سفر رئیس جمهور به این استان و در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس که با حضور رئیس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت برگزار شد گفت: شیراز کتابخانه مرکزی ندارد و اگر مورد قبول رییس جمهور واقع شود که بخشی از بودجه ساخت این مجموعه تامین شود این آمادگی نیز وجود دارد که نیمی از اعتبارات ساخت کتابخانه مرکزی شیراز را در استان تامین کنیم.

الحاق طرح ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات سفر دوم  رییس جمهور

کلنگ ساخت کتابخانه مرکزی شیراز اردیبهشت ۱۴۰۲ در جوار خیابان زینبیه و ضلع غربی بوستان ولیعصر (عج) به زمین زده شد.

با توجه به پایان یافتن مطالعات طرح کتابخانه مرکزی شیراز و قرار گرفتن آن در مصوبات سفر دوم، این امید در میان مردم فرهنگ دوست شیراز ایجاد شد که این زیرساخت فرهنگی که در دولت سیزدهم سنگ بنای آن نهاده شد در همین دولت به سرانجام برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha