عضو شورا: نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی مطابق با مصوبه شورای شهر تهران نیست

تهران بزرگ - ایرنا - رییس‌ کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی در ساعات اوج به هیچ عنوان منصفانه نیست البته مصوبه شورای شهر را برای نرخ گذاری ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجعفر تشکری هاشمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و با اشاره به نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: اسنپ و تپسی تاکسی نیستند بلکه خودروهای شخصی هستند که به صورت برخط از طریق شرکت هایی که هیچ مجوزی از شهرداری تهران ندارند، درحال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: اینکه شهرداری باید بصورت برخط به شهروندان خدمت ارائه دهد درست است اما شخصی‌های اینترنتی نه در نوع فعالیت و نه در نرخ گذاری هیچ مجوز قانونی از شهرداری تهران ندارند.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی گفت: نرخ کرایه این تاکسی ها در ساعت اوج بسیار عجیب می‌شود و این مبالغ به هیچ عنوان منصفانه نیست و مصوبه شورای شهر تهران را ندارند برهمین اساس مبالغی که دریافت می‌شود کاملا خلاف نص صریح قانون است زیرا قیمت گذاری تاکسی‌ها وظیفه شورای شهر است.

تشکری هاشمی گفت‌: برای حل این مشکل پیگیری هایی انجام شده است و رییس شورا تاکید کرده تا در نشست‌هایی با وزارت صمت، وزارت کشور و وزارت ارتباطات که برخی از مجوزها را صادر می‌کند مشکلات را حل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha