۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85275376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولید فرهنگ جزیی از کار رسانه است

۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85275376
تولید فرهنگ جزیی از کار رسانه است

قزوین - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فرهنگ در یک جامعه را متاثر از عوامل متعددی دانست و گفت: تولید فرهنگ جزیی از کار رسانه است که باید مورد توجه اهالی این حوزه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، حسین براتی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، تاکید کرد: برای تولید فرهنگ خوب در یک جامعه باید دغدغه مند باشیم و در این راه از ظرفیت اصحاب رسانه استان بایستی در راستای این مهم بهره برد.

وی با بیان اینکه تولید محتوای مناسب به افزایش نشاط اجتماعی در جامعه منجر می‌شود، اظهار کرد: خبر و رسانه همانند سایر حوزه‌ها که آورده‌های اقتصادی به همراه دارند، برای جامعه آورده فرهنگی به دنبال دارد و اگر عنصر ارتباطات هدفمند و موثر باشد،‌ قطعا استعدادهای بیشتری را در استان قزوین شکوفا خواهیم کرد.

براتی، نقش دیگر رسانه را انعکاس فعالیت دستگاه‌های اجرایی، کارهای مردمی و حتی اتفاقات روز در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: اینگونه مسایل برای جامعه مخاطب بسیار مهم بوده و در عین حال نیز اولویت کار رسانه، اطلاع رسانی در حوزه تصمیم سازی های سطوح کلان جامعه باشد.

به گفته این مسوول، احیا و راه اندازی جایگاه صنفی رسانه از موضوعات بسیار مهم در جهت فعالیت بهتر و تولید کیفی محصولات خبری خواهد بود که تلاش داریم هرچه زودتر خانه مطبوعات استان قزوین را به فعالیت مجدد خود برگردانیم.

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور رسانه در نشست‌ها، کارگروه‌ها و محافل مختلف رسمی علاوه بر انعکاس درست وقایع، موجب می‌شود تا تصمیمات بهتری برای استان گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha