۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85275479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مقابله با سارقان سیم برق در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای دومین طرح مقابله با سارقان سیم و تجهیزات برق رسانی در این استان خبر داد و گفت: ۱۷ مورد سرقت سیم و کابل و ۴۰ فقره انواع سرقت‌های دیگر کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای درخصوص سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت‌های سیم و کابل و در راستای تامین آسایش و امنیت عمومی، طرح مقابله با سارقان در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با سارقان، سه نفر متهم مربوط به سرقت‌های سیم و کابل همچنین ۲۵ متهم در رابطه با سرقت‌های دیگر را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی توانستند ۱۷ پرونده سرقت سیم و کابل و ۴۰ فقره انواع سرقت‌های دیگر را کشف کنند.

وی تصریح کرد: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های کاری پلیس است و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه، امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با آنها برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha