۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85275499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحادیه‌های تولیدکنندگان قطعات یدکی خودروی ایران و پاکستان تفاهمنامه امضا کردند

اسلام‌آباد- ایرنا- همزمان با حضور هیات صنعتی جمهوری اسلامی ایران در «کراچی»، تفاهمنامه همکاری میان انجمن تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی خودروی پاکستان و اتحادیه تولیدکنندگان قطعات خودرو و ماشین آلات تهران به امضا رسید.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با حضور روسای اتحادیه تولیدکنندگان قطعات خودرو و ماشین آلات تهران و انجمن پاکستانی تولیدکنندگان قطعات یدکی و همچنین سرکنسول ایران در کراچی برگزار شد.

انتظار می رود بر اساس مفاد این تفاهم نامه در آینده زمینه‌های جدید همکاری‌های صنعتی و اقتصادی بین دو کشور همسایه گشوده شود.

عبدالرحمان اعجاز رئیس انجمن پاکستانی و سید احمد حسینی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات خودروی تهران سند همکاری را امضا کردند.

حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی طی سخنانی گفت: ایران و پاکستان ظرفیت های فعال نشده بسیاری در حوزه تجارت و مبادله کالا دارند که حوزه قطعات خودرو، موتور سیکلت و ماشین آلات یکی از همین ظرفیت هاست و امیدواریم با امضای این سند همکاری، در آینده نزدیک آغاز روند همکاری های اقتصادی در این زمینه باشیم.

وی افزود: تولید کنندگان صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان ایران دارای توانمندی های بسیاری در این بخش هستند و اطمینان داریم از حیث کیفیت تولید و قیمت، محصولات ایرانی قابلیت رقابت با محصولات مشابه غیر ایرانی را دارند.

هیات ۲۲ نفره ایرانی به سرپرستی سید احمد حسینی رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان قطعات خودرو و ماشین آلات تهران در نمایشگاه قطعات یدکی ۲۰۲۳ کراچی دارای یک پاویون اختصاصی ایران با ۶ غرفه شرکت‌ کرد.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha